Låt mig bli frisk!

Ja jag är fortfarande sjuk..
Nu har det hållt på i snart 4 veckor..
Feber, halsont, förkylning, ont i kroppen, huvudvärk och illamående, allting kommer och går.
Börjar ana att det nog är för att jag inte mår bra psykiskt just nu
och har väldigt mycket stress runt mig, både på jobb och hemma.
På grund av detta så har jag väldigt svårt att bara slappna av.
Har varit hemma från jobb 2 dagar under dessa veckorna,
men eftersom det inte hjälpte så var jag sedan tillbaka på jobb igen.
Har varit hos läkare så det visade ingenting.
Sen går allting i en ond cirkel för nu när jag inte mår bra fysiskt kan jag inte träna,
och när jag inte får träna så mår jag automatiskt sämre psykiskt..
Så börjar bli extremt trött på det här nu, vill bara få bli frisk!!
 
Även varit hos min andra läkare som ville sjukskriva mig mer än 25%, 
jag vill dock klara jobba 75% och valde därför att fortsätta med det ett tag till.
Nu har jag i alla fall kommit hem ifrån jobb för idag så jag försöker att vila och ta det lugnt.
Ser på serien "How to get away with murder", den tycker jag är jätte bra!
Håller också på att se "Vår tid är nu", den är också bra.
Två helt olika serier men kan tipsa er om båda två :)
Har också fått en bok från min psykolog som jag ska läsa "i hemläxa".
 
I lördags kände jag mig dock bättre så jag höll planen med mina vänninor.
Vi träffades hemma innan, drack och umgicks.
Efter det så åkte vi till Babel.
Blev mycket dans och vi hade en rolig kväll.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0