Förkylnings-straff efter resan ;)

Hej!
Nu är vi hemma igen efter en vecka i Mallorca.
Och jag har åkt på en dunder-förkylning.. så kämpar mig igenom mina dagar på jobb ;)
 
Vi bodde super fint, modernt och trevligt hotell, precis vid stranden.
Hotellet låg bara 5-10 minuter ifrån flygplatsen och ganska nära in till Palma.
Vi bodde på Sunprime Waterfront i Can Pastilla.
Där hade vi all inclusive, och bufférna var verkligen jätte bra..
god mat och bra variation ifrån dag till dag.
Vädret var inte helt på vår sida dock.. det pendlade mellan 13-19 grader om dagarna,
moln, blåsigt och lite regn ibland, men solen kollade fram på oss en del med.
Utomhus-poolen var uppvärmd till cirka 25 grader
och där fanns även ett spa med inomhuspool och relax att utnyttja.
Det fanns också ett stort och fint gym på hotellet,
och en del gruppträning som yoga, vattengympa osv. om dagarna som man fick gå på.
 
Allt som allt så var vi väldigt nöjda med vår lugna och sköna semester-vecka tillsammans!
Nu kommer det en del blandade bilder ifrån resan :)
 
 
 
 
 
 
Nu ser det ut som att man kan hoppas på vår-väder här hemma med. lagom till påsken.
Vi håller tummarna på att det håller i sig .. och går snabbt till sommarkänslor :)
Glad påsk! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0