Snart dags!

Hallå!
 
Nu har jag jobbat på ordentligt senaste tiden..
Och hållt igång träningen, förutom vid förkylningen som slog till.
Så glad för att det är just träningen som är största delen av min vardag idag,
trivs så bra med mitt jobb och miljön på gymmet!
Jag har också nu bestämt mig för att jag ska utbilda mig till Bodypump-instruktör,
så det blir ännu en rolig utmaning :)
 
 
Vi firade två barndomsvänner på deras gemensamma födelsedags-firande!
Blev först bowling, efter det köpte vi med oss pizza hem till lägenheten,
mys med god dricka och massa andra godsaker.
Vi beslutade därefter oss för att ta en spontan utgång till Moriskan.
Där var det glitter-tema.. som ni kommer se på bilden av mig o min syster nedanför haha.
Så det blev en lång natt med massor av dans, så himla kul!
Dock var dagen efter inte lika rolig..
man blev påmind om en av anledningarna till varför jag faktiskt knappt dricker alkohol..
 
 
Imorgon bär det iallafall av till Mallorca!
Hoppas på bättre väder än vad appen visar....
Men oavsett så blir det semester, god mat, fint hotell och härligt sällskap :)
 
 
Kram! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0