Yes, äntligen!!!

Hej alla fina!
 
Just nu känner jag mig bara så lycklig, glad och stolt!
Jag har nu klarat mig igenom ett halvår av att konstant ha en röst i mitt huvud..
en röst som har sagt "du borde plugga nu!"
Alla dom tillfällen jag har gjort något annat än att plugga,
vilket inte är så väldigt mycket jag har unnat mig..
När jag väl har satt mig in för att göra något, så ska det utföras exemplariskt.
Det finns inget annat sätt...
Så det är det jag nu har gjort!!
Klarade teoretiska och praktiska tentan till PT-utbildningen galant :D
Jag har ju fått möjligheten att börja jobba innan slut-tentan,
då både min lärare och chef har sett att jag vet vad jag gör och jag kan det jag ska.
Men nu är jag licenserad!! Och det känns fantastiskt!
Nu har jag så mycket mer att lära och erfarenheter att få,
men det har fått en jätte bra början och jag trivs som handen i hansken.
Har äntligen hittat det jag vill göra, jag älskar detta!
 
Jag jobbar idag på HTA, det är gymmet på Kockum Fritid i Malmö.
Jag håller i kurser för ett flertal deltagare åt gången,
där jag pushar och stöttar alla igenom många olika övningar några gånger i veckan.
Och har även börjat få en del kunder som jag tränar individuellt.
Har fått massor med positiv feedback och det är så kul!
Jag kan verkligen se min framtid i detta yrket och min hälsosamma livsstil :)
 
 
 
 
Sen har jag ju "glömt" att berätta en annan grej...
Min underbara mamma fyllde 65år nu i december och har äntligen fått gå i välförtjänad pension!
Vi ville slå på med något stort i present och det blev det.
Nu är det inte lång tid kvar!!!
Vi ska alltså åka till Dominikanska Republiken :D
Det blir att jag, mamma och min syster ska åka iväg.
Och nu känns det så mycket skönare,
när jag vet att jag inte ska behöva ha "plugg-rösten" i huvudet,
utan att jag också ska kunna få slappna av och njuta!
Så ja det ska bli helt underbart!!!
 
 
  
 
 
Hoppas att ni alla har haft en bra början på året :)
Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camiil.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag, att leva med depression och ångest - då jag hoppas att detta ska hjälpa andra som går igenom liknande.. blir även lite av min träning och annat smått och gott.

RSS 2.0